Dag 10 andra drinken..

Nu är det dags för den andra drinken, lite tidigt men jag är hungrig och sen så ska jag iväg och handla lite saker så kommer vara borta ganska länge. så jag får snällt dricka min andra drink nu.

haha.. måste berätta, jag gjorde sån där lättdryck igår, citron... och för att jag ville ha den riktigt kall fort så la jag den i frysen. sen var det inget mer med det. =) sen idag när jag skulle göra mat till min lille plutt, så skulle jag in i frysen och gräva, haha då hittade jag min.. ähum... isglass?;) min frysta lättdryck och då slog tanken att igår kväll så funderade jag på något som jag aldrig kunde komma på vad det var, och det var att "gjorde inte jag någon lättdryck?" =) hahaha..

men den där frysta lättdrycken ligger i en 2 liters cola flaska, den är perfa till imorn då vi drar till svärfar 55 mil bort, då är den ju mega kall imorn, för inte tror jag väl att den hinner tina tills imorn i kylskåpet? =)


näemen, om man kanske skulle ta och göra sig en vaniljdrink..=)


nu kom jag på en sak... jag ska nog börja lägga in lite bilder =)

nu ska jag dricka iaf, hör ssen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0