Dag 10

shit vad segt det går.. fuskade som inåthelvetet igår, men straffet blev att stå på crosstrainern i 20 minuter!!!! och jag gick tillochmed ner! =) 96,8 idag =)

HEJJA HEJJA!

Nya tag idag.. nu jävlar!!!! idag har jag druckit en kakao mint.. smaskens som fasiken.. den är riktigt god.. =) hört många som värmer den..ska nog pröva det ikväll. 


Just det, jag har bytt ut alla "varma soppor" så jag har bara det söta sliskiga sakerna kvar..  inte för att de smakade illa, men varje gång jag kände lukten på kycklingsoppan så fick jag kväljningar och fick avsmak för allt med pulver. fast ändå var det inga större problem med soppan. Men nu sågår det superenkelt med cappuccino, kakao, kakaomint, banan, vanilj och jordgubb.


Idag så har jag oxå satt ett krav på mig, när jag har en sån fin dyr jävla crosstrainer som jag tiggt till mig av min pappa, så får jag fanimej stå på den.. så nu.. från idag, ska jag stå 10 minuter VARJE DAG.. fram tills... fasiken.. IMORN... haha.. imorn drar vi ju till svärfar låångt härifrån, i två veckor dyrgt!

Aja, då får jag öka det.. 20 minuter då!!! 


nu ska jag städa lite.. hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0