dag 7.. vilken vecka =)

ja nu är dte dag sju och jag har hunnit köpa mer cambridge.. för 4 veckor faktiskt =)

idag är en bra dag, jag har tillochmed varit ute och gått =) BRAVO! =)

min konsulent gav tips att istället för att äta havreboll som jag åt, så kan man äta typ 5 kräftstjärtar eller en liten litenbit kyckling eller kött.. MEN NEJ, nu är det slut på fusket! =)

TA MIG I KRAGEN!!!!

Idag har jag smakat kako-smaken för första gången, den var riktigt god.. ångrar att jag inte köpte fler av den.. men men.. ska ju dit om en månad igen! =) då kan jag ta mer kakao.. jag tog iaf en låda kakaomint =) SMASKENS!

idag visade vågen 96,9 = - 3,7 kg sen jag började i tisdags.. så imorn väger jag in mig och skriver upp det i min almenacka =) HEJJA HEJJA... ikväll blir det  smak på vanilj , Hopps att den är god! =) men lite kanel kanske gör susen =)



Kommentarer
Postat av: Emma

Fantastiskt!! Snart första veckan avklarad!

Go girl!

2009-08-24 @ 20:14:56
URL: http://lillskorven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0