Dag Ett:

Idag börjar jag på Cambridgekuren,  för alla som inte vet så är cambridge en pulverdiet där man dricker tre gånger om dagen och resten vatten, ca 3-3,5 liter om dagen.
finns även lättdryck (typ saft) man kan dricka som man köper hos cambridge.


Idag kl 8.00 drack jag min första s.k milkshake.. med Cappuccino smak.
den smakade helt okej, något liknande av vad arla har i kyldisken, deras kalla Cappuccino kaffe. =) men kanske lite mer pulvrig. =) 

sen nu kl 12:00 åt jag min andra portion som bestod av kycklingsoppa. den blandade jag med varmt vatten och åt som en soppa. jag kan ju inte direkt påstå att den smakade just kyckling, men den dög den oxå. det slinker ner i magen!


hej hopp gummisnopp! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0