dag FYRA!!!

haha, detta går ju jättebra! men imorse gick jag upp kl 7 och drack min första drink klockan 8, då kändes det som att denna dag skulle bli lång, men nu är klockan snart 10,30 och och jag känner mig piggare nu. dock har jag har lite huvudvärk och spänningsvärk i nacken.

superbra!

men idag så ska jag träna på crosstrainern.. i have too!! =)  snart har en vecka gått och jag är nervöst inför min "första" vägning.  känns faktiskt väldigt bra att det finns så många som stöttar en, flera stycken ringer till mig och bara för att fråga hur det går och så.. känns asbra! =)

och så hänger jag ju på familjeliv.. och där är det oxå många som stöttar varandra! 

Hejja mig och hejja er alla andra! =)


Hej hopp gummisnopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0