Dag två: kvällen börjar närma sig...

eller rättare sagt, kvällen är väl här! =) och jag har EN påse kvar! =) Whoho =)

idag gick jag som sagt upp kl 11 och åt min första påse då. och nu kl 17.30 åt jag min andra, det blev en svampsoppa.. som jag denna gång mixade med min stavmixer, hehe så nu gick den att äta utan alla klumpar. Hört många säga att just svampsoppan inte är speciellt god, =) But i like it!! =) svampsoppan smakar svamp.. kycklingsoppan smakade INTE kyckling, den smakade typ inget speciellt .. sen senare tar jag min tredje påse och det blir väl vid 22 tiden ikväll =) im fit for fight =)

dagen har inte varit speciellt jobbig, jag lider inte. Jag förstår inte varför alla pratar om att det är jobbigt det första tre dagarna, jag fattar nada?! jag tycker inte alls detta var speciellt jobbigt. 

det enda som jag kan tycka är lite jobbigt är att få i sig allt vatten.. hum.. jag får kväljningar av att dricka såhär mycket :S SJUKT MYCKET!! =)

men jag får iaf i mig två liter ;) =)


min personliga favorit är hitills kakaomint.. mm både luktar och smakar bra =) Smaskens!

ah, jag såg en tjej på familjeliv, hon hade gått ner 50 kg sen i januari. galet mycket och så duktigt av henne.. jag är faschinerad=) GOOD DONE!!! =)
min dag kommer den med, men jag kommer med =) 


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Har ett tips om vattnet, köp dedär slimbridgepåsarna med saftpulver. Smakar mkt bättre å lättare att få i sig vattnet.

2009-08-19 @ 22:02:09
URL: http://lillskorven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0