Dag två: kvällen snart slut =)

Ja då har man klarat dag Två med nemas problemas!! =)

jag drack min sista drink nu kl 22. och det blev en banan, och helt otroligt, den var den mest lättdruckna av dem alla =) den smakade ren banan och kände ingen pulversmak.


någon som skall nämnas är att jag är den kräsnaste människan på jorden när det gäller mat och dryck och sånt. (okej jag överdrev inte riktigt den kräsnate) men ändå... så det som är ofattbart i hela den här grejen är att JAG SÄGER att detta är i princip GOTT =)

GALET GALET..

tyvär pallar jag inte lägga ut en bild idag..  kom hem för 30 minuter sen, men imorn. . i PROMISE =)


Nu ska jag dricka Te=)


Hej hopp gummisnopp! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0