Dag två:

Idag fick jag sovmorgon då min man tog båda barnen till dagis. så idag fick jag gå upp kl 11 då jag vakna, så skönt. det resultaterade till att jag tog min första "måltid" vid kl 11.30 =)  så nu har jag klarat av halva dagen. skönt, så slipper jag känna pressen att veta att jag får gå lite lätt hungrig på kvällen.

Men jag måste säga att jag tycker detta är enklare än vad jag trott.

idag ställde jag mig på vågen.. och jag vet, man ska inte kolla vikten dagligen.. men man blir ju lite.. ja vad ska man säga.. man blir lite . Ah jag saknar ord! men iaf jag ställde mig på vågen och den visade idag 98,9 kg, så 1,8 kg har jag gått ner. JAG VET.. de första dagarna går man ner kroppens resevvätska eller vad det var, och man går upp typ 2-3 kg när man börjar äta igen för att reserven ska vara igång igen, men ändå. skit i det =)

Idag tänkte jag lägga ut en bild på hur kroppen ser ut nu =) och sen så tänkte jag lägga in en bild lite då och då =) Jag fick sånt bra tips av en tjej på familjeliv =) TACK =) Jag såg nämligen hennes bilder, och det var ganska stor skillnad på 17 dagar. =)  

I on my way!



Hej hopp Gummisnopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0