en seg dag fyra..

idag tycker jag att det är den värsta dagen! =(

idag har jag bara dregglat över att få tugga .. och när jag fick slänga dotterns mat - gräddig biffstroganoff med ris... SMAKSEN:.. jisses det sög i kroppen så det heter duga, det gjorde ont!!

sen nu på kvällen så fick jag slänga hennes smörgås - en vetekaka med smör och ost.. aaah min mun saftas!!!

MEN NEJ!!!!!!!

idag har dagen bestått av  frukost kl 8, det blev en Cappuccino, sen till lunch blev det en kyckligsoppa med curry MYCKET curry, och nu på kvällen vid kl 18 så blev det en svampsoppa med mexikansk krydda som smaka NADA.. så jag ska nog pröva på det där med cyaennpeppar som flera råder mig till =)

idag har jag haft lite huvudvärk.. som alla andra dagar.. det är det där jävla vattnet som går trögt! =( och så har jag varit lite yr.. men i övrigt så har det väl varit bra :S haha.. som om detta inte vore nog =)

så pga detta så har jag inte orkart träna något.. tyvär.. jag ska sluta lova saker .. för ja tar dagen som den kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0