JAG ÄR VAKEN!!! =) dag FEM!!! =)

WHohoo.. dag fem idag!

är det någon som fått som spänning i nacke och huvud under första veckan.. gänns som om huvet är typ sitter fast med gips och sen när man vrider huvudet så lossnar flagor med gips..? nån som känner igen?

huvudet känns tungt..

sen klockan 6 har jag varit vaken.. och jag är fortfarande inte hungrig, jag drack iof ett stort glas vatten med citron lättdryck. idag tänkte jag försöka skita i lättdrycken och bara dricka vatten.. om det går 0)

idag tänkte jag att dottern skulle få baka havrebollar.. så det blir väl oxå en prövning, men faktiskt så är jag inte sugen.. har ju funnits godis i två dagar här framme och jag har bara tittat i påsen och tänkt "shit vad skönt att jag inte har sockerbegär längre"  förut så drack jag säkert 1 liter cola om dagen.. inte konstigt att man blivit fet! =)

ska dra ut på första måltiden så länge som möjligt, just för att jag ska kunna äta sista måltiden runt 20 istället =)


HEJ hopp.. gummisnopp =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0