två måltider och 2,5 liter vatten kvar att dricka!?

ah hur ska jag få i mig mina två måltider? hum. denna dagen har bestått av kaos med stort K, dagen börjar med att sonen vaknar kl 6.. jag är trött och yr.. hålle rmig vaken till kl 8.30 då jag väcekr gubben så jag får sova.. kl 11.30 går jag upp.dricker min första måltid... sen så kl 14 ska vi iväg med bilen till stan för att hämta gubben idkort.. VAD upptäcker vi då.. joo dte har varit inbrott i bilen och ena bakrutan är krossad! FUCK.. aja då är dte bara att städa ur bilen och ringa en massa..

under denna tid har dottern babblat babblat och åter babblat ända fram tills nu då hon lagt sig.. jag har inte ätit mer än en potion mat och två 33 cl glas vatten.. hur i fasiken ska jag få i mig 2,5 liter vatten och 2 potioner TILL??

denna dag har varit helt kaotiskt och jag har varit i chock!

nu har jag piggnat till lite granna, men frågan återstår.. jag är ju inte ens hungrig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0