Vilken besvikelse!

JAG VET!!


FAN FÖR MIG! JAG VET JAG VET!!

Men, jag måste bara få förklara!!

Saken är den att örrförra helgen skulle dottern haft kalas för sina kompisar, men då blev mannen i huset SJUK.. så vi fick snällt ställa in kalaset. En besvikelse för både dottern och kompisarna, så vi fick boka in en ny tid på onsdag, MEN tro det eller ej, då blir både dottern och sonen SJUKA och vi får snällt ställa in igen. sen gick veckan och förra helgen.. dåå (min glömska kärring) planerade jag in ett KALAS IDAG  som jag vetat hel aveckan men änåd tänkt att jag kan klara mig över detta med CK, och det hade jag klarat.. men saken var vi bjöd tre kompisar, en av dom var sjuk och den andra skulle resa bort , så det kom bara en  kompis med mamma och syskon. så då satt jag där med en tårta som var gjord för ett visst antal personer. barnen var inte så förtjusta i tårtan och jag kunde ju för fasiken inte tvinga i mamman HELA tårtan själv. så jag fick snällt äta lite tårta jag med!! EN REN BEVISKELSE då jag klarat ett anata dagar med CK. Visst var det gott men fan vad sur jag blir på mig själv. Jag dövade ett samvete med ett annat sämre samvete! hahaha =)

men men, får bli en låångpromenad imorn då helt enkelt!


usch så sur jag blir på mig själv!!!!!


Aja, jag vet att det blir en utskällning av KUSIN-VITAMIN!!! men fur faaak saek!! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0