Välkommen tillbaka!

Jag tackar.. nu har jjag käkat mat i en vecka.. åå ja haar säkert gått upp lite.. MEN det var det värt dte.. min födellsedag blev lyckad till 1000 och jag r supernöjd.

men idag är det åter back. och tyvär får jag säga att NU finns det inga undanflykter.. inga klämdagar som hamnar här! =) och det känns asskönt!!! =)


såå nu tjeje rär jag tillbaka.. har varit väldigt off. JAG VET.. men det är skammen att man inte riktgt klarar! men nu i  dagarna ska jag ringa min konsulent och köpa mera drinkar.. börjar ju ta slut. 

men nu ska jag sova.. och sen när jag vakna.. tja.. då är det ju faktiskt DAG ETT igen..  =)

puss å natti =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Välkommen tillbaka...igen! ;)



Jag är också på dag ett igen. Har haft en ätarhelg men nu är det rent som gäller.



Kämpa!

2009-10-12 @ 21:35:08
URL: http://lillskorven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0