Dag 1/18

Dagen har gått hur bra som helst, jag har varit ute och gått i 1 timme och 40 minuter.

Idag är en riktigt bra start!

1. Jag fick samtal om arbetsintervju 5 oktober
2. Jag fick kommentaren "Mycket bra! Du resonerar kring relevanta lagrum och kommer till en korrekt slutsats." på min skoluppgift.
3. jag har prövat en klänning som jag köpte via tradera för några månader sedan, då kunde jag inte dra upp dragkedjan. IDAG kunde jag det utan problem.
4. jag pröva min bröllopsklänning som jag gifte mig i 30 maj 2009. DÅ kunde jag dra upp dragkedjan  om jag höll in magen, höll andan, och en gördel/mjuk korsett. NU fick jag upp dragkedjan UTAN gördel/mjuk korsett, utan att hålla in magen - men fortfarande hålla andan!

Förstår ni hur glad jag är med dessa framsteg?!?!

HEJJA HEJJA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0