dag ett... kombinerad kur..

Jag har nu haft ett velande tankar om ren kur eller kombinerad kur.. och min motivering är att, Johan - min gubbe- han ska börja på ren kur på måndag.. och vi är nu på semester i halmstad och just därför känner jag att.. vafaan ska jag pinas igenom min "sista" semestervecka för? imorn drar vi till tyskland.. och jag vill jättegärna äta något från tyskland eller i danmark där vi genar rak igenom.. känns så surt att jag ska behöva pina mig igenom en hel dags utflykt till något roligt.. bara för att jag ska gå ner i vikt! =)
dåligt resonemang, men tro mig. en bra motivering! ;)
Så på MÅNDAG startar jag med ren kur.. då allt det här "roliga" är över.. men detta betyder ju inte att jag ska äta pizza 2 ggr dagligen + chips och allt godis och sånt.. utan jag håller mig på mattan!
Så nu har jag berättat det.. för på måndag börjar min vardag igen..
Jag hejjar iaf på er alla andra med sunt förnuft! =)
Hejja hejja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh då måste jag testa en vanilj. :) Måste ändå snart beställa mer eftersom jag köpte slimbars. Visste inte att jag inte kunde ta dom om jag körde ren kur. Tur att jag inte hann ta dom :D ska spara dom tills jag bara byter ut nåt mål.



Hur går det? Första dagarna är jobbigaste,tycker jag ;)

2009-09-04 @ 10:45:24
URL: http://morsanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0