Dag ett.. PROBLEM?

först och främst vill jag rätta min frukost.. det blev ingen banan ;) det blev en varm kako. riktigt gott.. om inte annats så fick jag en så grym längtan till vintern, då jag kände doften av varm choklad och tanken på en dubbelmacka av rostbröd.. så färsk så färsk rostbröd med bregott och ostskiva i.. Hu hu hu.. I VINTER.. då ska jag baske mig dricka det!

Men till problemet.. ev imorn ska jag och gubben dra till dojtchländ;) (tyskland för alla som inte fattade;) och då är dte jus såhär att jag är en liten gnäll pipmajja när det gäller vätska.. min vätska ska antingen vara KALL KALL eller VARM VARM.. inget mittemellan.. såå om jag startar från halmstad.. ner till helsingborg, båt över til helsingör.. därifrån 20 mil motorväg till nästa färja.. som går till tyskland (jag vet inte var) och vara där i någon timme och sen hem samma väg.. how i gonna do with my food?

Usch, detta är sånna småproblem jag får när jag tänker för mycket..  saken hör till att jag har riktigt dåliga upplevelser med vanlig shakin-with-the-hands, så jag vill helst (bara) dricka med stavmixad drink.

aahh.. detta gör mig tokig! =)

finns det ingen jag kan bo hos i några veckor som kan hjälpa mig att INTE göra några dumhetsfusk? ;) låter så mycket enklare då =)


jahap.. nu är jag hungrig, men jag får snällt vänta tills runt kl 13 .. annars blir jag galet hungrig, men jag känner iaf att jag är on-tha-road igen =)

Hejja hejja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0