dag fem och kvällen är kommen!

Kvällen  är snart slut! =)

jag har suttit och funderat en stund ikväll och har kommit på en sak.. Jag fyller nämligen år om drygt en månad.. jag fyller så tråkigt som 24 år.. men evan way, så då tänkte jag önska mig pengar... pengar som jag ska lägga i ett igenklistrat kuvert där det står en vikt på.. typ 65 kg som är mitt första huvudmål..  då får jag öppna det och gå ut och shoppa... för att gå ner i vikt innebär en helt ny garderob för mig.
.
.
.
Vet inte om jag har nämnt det, men jag är nöjd om jag kommer ner under 70 kg.. men 65 kg är huvudmålet.. är det möjligt att gå ner mer så ska jag det.. men om jag vänder på allt så säger såhär.. jag vill ha MEDIUM i kläder.. och finns det möjlighet till att JAG kan ha SMALL.. så hoppas jag på det!
.
JAG SKA BLI ASSNYGG!!!
.
THAT'S IT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0