Dag tre och 2/23

Jaaaaaaao... Dag tre är kommen, Jag har varit hos min konsulent och bytt mina snuskiga drinkar till goda drinkar! =) Jag har fått för mig att det kanske är bättre att hålla sig till EN sort, för då slipper man få sån beslutsångest över vad man ska välja =)
.
.
.
iaf, jag och hon diskuterade om mål, delmål och fuskande här framöver!
.
.
Jag fyller som sagt år, 9 oktober.. då ska jag festa.. och äta på köpet, men så vill ju familjen oxå kalas'a med mig.. så jag diskuterade med min konsulent att det är bättre att  bryta en ggn på en vecka istället för två ggr på rad..  så förmodligen blir kalaset isf en vecka före eller efter. vi får se vad det bär av.. =)
Men iaf, nu ska jag dricka min första drink, KAKAO .. Mm..
.
.
.
föresten, vågen visade 93,6 idag.. Bra gjort! =)

Kommentarer
Postat av: Smala Bettan

Såg din blogg i CK-tråden, och jag ville bara kika in och säga:

Vad duktig du är! Kämpa på!

2009-09-17 @ 14:25:55
URL: http://smalabettan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0