Dag tre..

huhu såå nöjd jag är! JAg är sååå jävla nöjd ! (jag vet, jag är dutig på att svära;)

idag visade vågen 95,3.. 2,3 kg på två dagar och 5,3 på "tre" veckor... jag gjord eju ett lite avbrott i en vecka.. så igentligen har jag kört rent i två veckor och kombinerat i en halv vecka.. =)

men nu är jag så taggad så taggad sååå jääävla taggad... jag spricker snart av taggning! =) jag är lixom, glad, lycklig, nöjd med mig själv....


och sanningen ska fram.. så mitt mål med hela saken är..

när jag gått ner till MINST 70... helst 65.. men kanske mindre... jag vill kunna ha storlek MEDIUM i kläder.. ev. SMALL.. beror ju på hur man ser ut som människa som smal.. jag vill ju inte se för smal ut!

men när jag är klar med viktminskningen.. då ska jag tatuera mig en fet jävla tatuering på hela min högra sida .. från "tyP" under armhålan.. och ner till någonstans på låret.. en stor typ tribal! =)

*drömmer mig bort*

Nya snygga ljusa stentvättade halvtrasiga jeans, tajta... en fet tatuering... tajt vitt boxarlinne.. siilverkedjor på handleden och runt halsen... ..

*slutar drömma*

HUHU.. SNART ÄR JAG DÄÄÄR!!!! =) baa liten stund ... kort del av livet! JAG VET!!!! !=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du är:) Blir alltid så sugen på nåt vid denna tid men nu blev jag peppad;) Jag har ca 3.5 kilo till mitt delmål. Drömmer mig bort.. VILL ha ett par snygga jeans :)

2009-09-09 @ 16:47:33
URL: http://morsanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0