Dag två.. 2/18

Självklart har jag varit ute och gått, gick 1 timme och 50 minuter idag! fikade med en mellan kaffe, stort glas vatten och en ramlösa på Donken! Mm.. =)
.
.
Magen är sisådär! Den vill gärna leva ett eget liv!!!!! =) haha..
.
.
Men så dagens HÖJDPUNKTER!!!!!!!!! =) SHit, livet det åker kana just nu! =)
.
.
Dagens första.. Jaaa.. det ringde ett jobb som jag sökt. om jag ville komma på anställningsintervju! YES! så nu har jag TVÅ jobb på G! =) detta är ett nattjobb! *överlycklig* Fint med pengar, speciellt då man lever på ynkla 4 papp!!
.
.
. Dagens andra .. Jag köpte en klänning på tradera i storlek 46, men hon som sålde tycker att dte är en liten 46.. så det kan nog stämma till viss del.. men fi fasienk så snygg! Jag fick den idag och tro det eller ej . JAG KAN HA DEN! fast några kilo lättare och en BH i dne.. så är jag nästa marilyn monroe. =) hihi..
.
.
Dagen i övrgt har gått bra. Jag bara älskar när det händer grejjer! =) Vad händer här näst?
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0