Dag två och 1/23

Jajjamensan... jag är på väg in i ketos enligt stickorna! Det känns oxå för den delen, munnen smakar Bajja!
.
.
.
Imorn ska jag in till min konsulent och byta ut mina smaker.. helt plötsligt så avskyr jag banan och cappuchino.. HELT PLÖTSLIGT!?!?! ;S
.
.
Jordgubb har jag hatat länge.. men de andra har varit goda.. men nu ska jag hålla mig till choklad helt enkelt.. jag har några vanilj och några kakaomint.. men kakaon är helt klart den godaste. =)
.
.
Dessutom kan jag glädja med att jag ska GÅ in till stan. typ 1 mil =) HEJJA MIG =)
.
.
Det är dag TVÅ på min tredje omstart.. *suck, så trött jag blir på mig själv* men iaf.. dag två.. sen så är det dag 1 av 23 dagar fram till min födelsedag.. för på min födelsedag ska jag baskemig ÄTA... I don't care vad ni säger =) Jag ska snällt ut och festa oxå.. och jag har redan planerat min middag på min födelsedag... POTATISGRATÄNG (mycket vitlök) med KÖTT.. *tyck vad ni vill..;)*
.
.
huuhu vad jag längtar tills jag fyller.. nu måste jag bara underhålla mig så jag går på ren kur i hela 23 dagar!! I HAVE TO!  har jag tur så går jag kanske ner 10 kg tills dess? eller?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom igen du klarar det =)Jag har fuskat två gånger under mina rena kur. Jag har inte fått ångest men de de suger att man hamnar på 0 igen:(



Igår kväll var det tuft :S var skitsugen på lösgodis:P De blev inte bättre när karln sa men köpt lite då! HAN fick skäl;) Du ska pappa mig för fan sa jag ;) haha!! Annars är det ganska lätt att banta och ha honom i huset =) Han är inte stor i maten.Han käkar aldrig nåt efter middagarna av ren vana.. weiiiHO

2009-09-17 @ 10:33:39
URL: http://morsanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0