GLÄDJEN TILLBAKA!

Jamen tjejer, hejsan igen.. har ju varit lite nere nu de senaste dagarna då man tappat aptiten att fortsätta när man börjat  äta.. jag har lixom förstört för mig själv. -jag har mig själv att skylla- JAG VET!

MEN idag börjar min rena kur IGEN.. haha. hatar ordet igen.. känns som om jag är en cdskiva som fått repa i sig. Men iaf. idag är det fullblodigt allvar! Ni förstår.. jag har lite svårt för det här med belöning och små framtida mål. MEN IDAG... IDAG IDAG IDAG har vinden vänt.. JAA Vinden har vänt!!!!!!!!!!!

Jag ska snällt berätta för er att jag ska på en arbetsintervju.. en arbetsintrevju som kräver en visst fysisk förmåga.. och kanske inte världens fläskigaste människa.. sååå.. WEEEEEI... jag är såå glad så glad.. om sanningen ska fram så är det Kriminalvårdare jag har sökt.. såå.. Nu har jag VERKLIGEN ett mål i sikte.

HEJJA MIG!!!!


så 1/18 idag..  vikt i morse var 93,8..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skönt=) Hejja hejja du fixar det :)

2009-09-22 @ 13:22:47
URL: http://morsanm.blogg.se/
Postat av: Kitty

Härligt att du känner dig glad igen. Hoppas intervjun gått bra. Du vet att vi hejar på dig.



Och som svar på din fråga i min blogg, klart jag inte slutat med CK ;-)

2009-09-22 @ 14:26:53
URL: http://kittyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0