HUHUHU.. Cryiing babey! =/

Varför ska jag fuska för.. BLÄÄ.. jag förstör ju bara för mig själv! Jag förstör och förstör!!
.
.
KOM IGEN NU.. HEJJA MIG HEJJA MIG!!!!!
.
.
Jag fyller år 9 oktober.. jag måste ju bli slankare och snyggare!! KOM IGEN NU!!!! *pepp pepp pepp*
.
.
Minst 10 kg till jul... AAAAAAH!!! FÖR FAAAAAN SLUTA FUSKA!!!!!!!!
.
.
.
RENT RENT RENT REN KUR!! Ren kur HEL REN till 9 oktober.. då en ätardag och festdag!! sen är dte ren kur igen!!
.
.
KOM IGEN NU DÅ:: för fasiken!! Sur jag blir på mig själv!!!
.
.
.
DELMÅL 1. .. Krossa 90!!!
.
.
.
HEJJA HEJJA HEJJA!!
(peppa peppa peppa)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejja =)Kom IGEN NU! Haha detta bör jag säga till mig oxå :)Denna dag har funkat bra. Men kvällen är ju inte kommen dock!



Jag vill tappa en del kilo till i slutet av okt,då min moster ska ha 60 års fest.Skulle va najs att vara lite lite fräschare =)



Jag tänker så här:

Ibland kan jag råka få in en sked av sonens mat i munnen när jag matar honom.Mest av vana då jag smakar av om de är varmt. Men så tänker jag: Vad ska en sked eller två göra??

Jag är sån att ska jag äta så gör jag de.

Ska jag tex käka godis eller fika en dag(i vanliga fall ,inte med ck)så ska jag göra de. Är inte en sån som tar EN godis i en godispåse.



Så nu har jag slutat ta en sked när jag matar sonen.För de känns som att de kan vara då jag inte kan käka mer..=) Alla är vi olika men mitt störrsta problem är när jag har nattat ungarna. De är tyst och jag och sambon ska kolla på tv.. Gaaaah sugen!



OJ vad långt det blev. HEJJA!!

2009-09-15 @ 17:37:15
URL: http://morsanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0