ibland såå...

haha jag skäms, jag dööör ut hela tiden! =) hehe.. nu har jag ätit i tre dagar.. snacka in om att jag tappar aptiten för detta när jag bara känner pest för livet!! Blaaa!!

Imorn börjar ÅTER igen min tröttsamma rena kur.. varför orkar inte jag lika länge som er? jag faller lätt för helgerna.. huhu ledsen jag blir på mih själv.. jag var ju så duktig första veckan.. varför sabbade jag allt?



det är bara 18 dagar kvar fram tills min födelsedag.. varför är jag sådant hopplöst fall för??? trött jag blir på mig själv!!!

nu måste jag ju börja om allt. bara för att jag förstörde allt!! Åååååhhhhhhh!!!!!!


Imorn.. DAG ETT... imorn.. jag måste börja gå ut och gå IGEN... jag måste aktivera mig.. jag måste sluta vara så lat.. jag måste sluta att falla för lätt på allt!! JAG MÅSTE JAG MÅSTE:. JAg vill ju vara lika snygg som.. ähum.. Jag vill  vara lika snygg som.. ANGELINA JOULIE!!! Hon är en pudding, och jag ska oxå bli det... men jag måste ta och rycka upp mig och vara HÅRD... STARK...


HEJJA HEJJA!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jo jag är också en syndare som du kanske såg i tråden. Man blir så besviken på sig själv alltså. Fan att man inte har mer karaktär. Blir galen!!

2009-09-22 @ 09:43:15
Postat av: Anonym

Hej=)Käänner lite som dig faktiskt! Jag unna mig i lördags. Men sen skulle jag och mamma ut och shoppa på söndagen.Och då käka jag lunch ute.Och fika. Sen käka jag allt jag ville hela kvällen. Surt!! Varför ska mat vara så komplicerat ? hehe..

Nu går jag på renkur igen..Försår inte varför jag fuska så jäklaigt jag var ju inte ens sugen hmm..

2009-09-22 @ 11:07:51
URL: http://morsanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0