Idol + shake = not good!

hahah... jag satt och kolla på IDOL 2009... samtidigt så drack jag min snuskiga jordgubbsdrink.. haha och i samma veva så kommer det två grabbar som ska sjunga .. och så börjar ena grina och springa rakt in i dörren..

HAHAH jag trodde att jag skulle dö i drunknande i en CK SHake.. haha. det vore illa! =)

Men dte var grymt roligt!


I övrigt så sa jag innna innan shaken att gubben skulle hämta den.. och jag sa tydligt att jag INTE vill eh jordgubb..  VAd komm GUBBJÄVELN upp med? en ljummen jordgubb halvt omixad! så säger han.. - mixern är slut på batterier!

HELL NO!!!!!!! den har stått på laddning hela dagen.. helk klart inte utan batterier.. så jag fick snällt klampa ner för trappan med den snuskiga jordgubbsdrinken och mixa min drink själv.. dessutom så tog han vatten från kranen.. Uscha åå huuua mig... den blir så fisjummen i munnen.. därför har jag alltid 2 liter vatten i kylen för att får RIKTIGT KALL drink.. TIPS!


Jaha.. nu var alla drinkar slut för idag... och jag får snällt dricka mitt citronvatten.. uh, det är godast av allt! I LÖÖÖVE IT!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0