Imorn.. imorn... (igen)"""

då ska jag  köra ren kur.. JA! IMORN!!!!!!!!!!
I PROMISE.. (usch har lovat så mycket) men nu när jag läste alla fina kommentarer jag fått här på bloggen, så fick jag sån känsla i kroppen.. sån styrka!
"kom igen nu.. äta får du göra snart när du gått ner alla dina kilon..."
"De är bara att resa dig upp igen.."
"Nejdå, inte har du förstört allt. På det igen bara."
"KOm igen nu. Kämpa på. Du vet ju att du vill komma i dom där snygga jeansen osv, eller hur?"
Vem vill lixom inte fortsätta när man fått sånna fina kommentarer??
TACK!! =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag läser bloggen din varje dag, det är kul att se hur det går för andra som är i samma viktsits som en själv. Vi kommer att klara av detta....du å jag och alla andra som dricker ck. Alla vill och alla kan! Och vi ska lyckas!!!

Kämpa kämpa!

2009-09-02 @ 21:13:39
URL: http://lillskorven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0