Jag dööör av skratt!!!

hahha alltså, detta var det roligaste på länge!
.
.
Gubben har ju oxå börjat på ren kur.. och han är så sur så sur så jag helst vill att han sätter sig i en isoleringscell för att jag ska slippa höra han sura bittra grin.. =)
.
.
*prosit* *prosit* *prosit* *prosit*
.
.
usch å fy.. jaa,, åte till berättelsen...
.
.
så var det mat för övriga familjen här hos svärfar och så.. så la jag undan lite mat till collin på en liten tallrik.. sen senare under kvällen så ska gubben dricka sin sista drink.. och då tar jag fram maten som är till collin imorn... och säger: -det är här min mat!
haha ni skulle sett gubbens min... haha ha vart så besviken på mig.. och trodde jag menade allvar.. där stod han med sur jävla min med hakan nere i golvet.. HAHAH.. tillslut kunde jag inte hålla mg och började asskratta! =)
.
.
By the way... Collin är våran son!
.
.
Nu ska jag dricka min sista drink.. även göra en kopp grönt mint tea.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0