JAG GER UPP!!!

Jaa jag ger upp idag... jag ger verkligen UPP!!!

Jag orkar inte fota mina tre ynkliga mål om dagen.. meningslöst ju.. haha alla vet ju hur banan, jorgubb, kakao och "kaffe" ser ut.. visst?

haha så jag ger upp dagens grej "att fotografera allt som skulel komma in i min mun"




alla som läste rubriken.. och sen första raden.. ERKÄNN att ni trodde att jag skulle ge upp? HUHUHU.. Ibland har jag så roligt! =)

Åter igen.. känner jag mig grymt BÄST... jag är såå glad och stolt över mig själv.. dagen har gått sin glans.. jag har gått ca 8-9 km och sitter snällt och tittar på när övrig familj äter middag och jag bara tänker -Bli smal, var snyggare än alla andra- Huhuh =) YES!

sen i övrigt så har jag fått den där fruktansvärda smaken i käften.. ÅÅH den smakar såå äckligt..d et luktar faan!! BLÄÄÄÄ!!!!!



Dagens erkänande: Jaa.. när jag skulle mata min son sin middag så fick han gårdagens mat då dte var en där kyckling med curry.. det gjorte så jävla ont ihjärtat.. jag tänkte nästan i desperation att ta en tugga, men NEJ!!!! JAG ÄR STARK!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0