jag tror..

.. Att jag har för lite att göra och för lite mål!
.
Jag har för mycket att göra för att vara ute och gå hela dagarna.. men för lite för att göra för att bara vara hemma!
sen så är jag så fruktansvärt LAT!!! Jaa.. det är bedrövligt!
.
.Sen så tror jag att jag har för lite mål, dvs, de mål jag har är för långt framsatta. som nu.. 9 oktober är mitt mål att gå ner under 90 kg.
.
.9 oktober innebär 23 dagar RENT RENT RENT RENT.. *pepp pepp pepp* det innebär alltså 69 påsar!
.
.
Jaa... då ska jag fanimej börja med nedräkning!!
.
Idag har jag en påse kvar att dricka.. dagen har varit HÅRD som sten.. men jag har idag fixat och donat och inrett våran hall, så tiden har sprungit iväg idag.. men imorn, då blir det 1/69 och 1/23.. Hejja!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har försökt sätta mål att ta 5kg i taget.

Om 4 hg har jag nått 85,

om 6,4 (79kg) har jag gått ner 20kg och då blir det en tattuering och sen är nästa mål 75kg. (skulle kunna tänka mig 70kg men vi får se...

Jag har 100 dar kvar med ren kur dvs. till jul!!!

Men funderar redan på att börja köra kombinerat om tre veckor.

Har ju "bara" 10 kg kvar och vill klara av några kg själv, dvs bara med motion och kost. Blir nog lite GI eller Isodieten.

2009-09-15 @ 22:21:32
URL: http://lillskorven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0