var inte orolig..

jag har inte dött ut. men blev lite konstigt idag!
Igår fick jag reda på att min brors farmor.. även jag kallade henne farmor (har inte haft någon direkt riktig farmor) Hon begravdes idag. och jag fick reda på det igår.

men iaf, dagen började med en kakaodrink.. men när vi kom på begravningen så (vi var inte så många, 8 personer) me efter så bjöds det på kaffe och kaka. kändes ju inte dirket om om jag ville säga "nej jag vill inte ha.." bla bla bla.. för hon som bjöd på "kalaset" bor i London och vi ses typ 1 ggn var 5 år eller så. kändes som om jag var tvungen att delta i detta! så snällt fick jag sitta där med min svarta kaffe och äta en tårtbit. ( hon betsällde tårta för 20 personer) =) tårtan smakade inte alls som det brukar.. de had eingen grädde utan typ citronformage i eller något dylikt.. det blev supersött! SNUSKIGT ÄCKLIGT... sen blev det en chokladkladdbit. snuskigt mycket choklad. JA nu fick jag fanimej nöjja mig! haha usch det var inge gott må jag säga!

efter "kalaset" så bar mamma och jag iväg till ikea och vandra ett par timmar.. dte blev en korv i slutet TYVÄr.. men ja, typ dagens kalasande! Inga mer suprizer i hope!

Vågen visar 91.4 ikväll! så hoppas den visar 90, något imorn!


nu är det natti natt och en ny dag imorn med mina kakao shakear! =) och CROSSTRAINERN!!!.. har blivit galet sena kvällar nu, så jag har inte hunnit stå på den!!! *bitter* Kom hem kl 21.30 idag och åkte hemmifrån 11.00 LÅÅNG DAG!!

imorn blir det oxå en lång dag!  först en promenix (hoppas jag, om inget annat som TVÄTTA händer), sen så ähum, inte vet jag, men iaf.. 18.30-20:00 är det föräldramöte! Segt! =)

Usch jag pratar för mycket när jag är tröött, ögonen går i kors, jag ser suddigt och huvudet orkas knapp hållas!


GOD NATT!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0