Bad bad bad bad MEE!! MEN FAN VAD GOTT JAG MÅR!!!

Uj uj uj!! jag är en mycket dålig människa ibland, men det gjorde mig gott!! =D
.
.
Jag LOVADE ju att inte väga mig förens på söndag! men fasiken, jag vaknade i morse och bara tänkte "ah en pizza, en belöningspizza, en dag.. det kan inte skada" aah jag kan ta till alla knep och knåp fö ren bra anledning till VARFÖR jag ska få äta den där förbannade maten! jag började vidare fantaisera om viktväktarnas pirog och köttfärssås.. och då kände jag att "detta kommer att bli en jobbig dag"
.
.
Så jag bestämde mig för att väga mig så att jag har spräckt 90-gränsen! oh JAVISST! 89,4 KG!!!! WWHOOOHOOO!!!!!!! och sammanlagt har jag gått ner 11,5 cm runt midjan!! Yeeeeeees!!  MIN DAG ÄR GJORD!!!
Detta behövdes!
.
.
Hörs senare! =)

Kommentarer
Postat av: Malena

Wow, vad strongt av dig. Grattis och fortsätt kämpa... det är inte så lätt när man börjar tänka belöningsmat. I know! :) Jag kan lätt också börja tänka så, ibland faller man, ibland lyckas man hålla sig på mattan. Men fortsätt kämpa!! Du gör ett superjobb ju.

Kram

2010-04-15 @ 11:50:24
URL: http://kiwilove111.blogspot.com
Postat av: Malena

Absolut, självklart får du det. Jag länkar till dig också från min sida.



Ha de´gött!

2010-04-15 @ 11:59:34
URL: http://kiwilove111.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0