dag 18!!

ja detta var då tredje dagen jag åt och jag lider av sjuk ångest och bitterhet för att (ja jag slänger all skit på henne) dne där jävla kärringen tyckte så!! aah jag får iaf börja å ny jävla kula!!! för jag ha då inte ätit som man "ska" :S.
.
.
idag har bl.a ätit bullar, mjukglass och mat!! ja men grattis mia!!
.
.
IAF!! så IMORN ÄR JAG FIT-FOR-FIGHT!! kl 8, en shake.. innan 11 1 liter vatten... kl 13 en shake.. kl 14 1 liter vatten. kl 15 en liter vatten.. kl 20 en shake!!! jag tror tillochmed att jag har schemat lite halvt som halvt i huvudet!! BRA MIA!!! nu jävlar.. BEACHEN 2010!! snygg sexig smal brutta eller en feeet fläskig kossa... VALET ÄR ENKELT!!! HÅÅÅRDA BUD NU!!! nu ska ingen kärring få köra över mig!!!!!!!!!
.
.
.
föresten så vill jag bara be om ursäkt för mina glesa bloggningar, men jag har faktiskt slocknat senast 21.15 på kvällen och har inte ens öppnat min dator. :D man blir trött på småbarnsavdelning =) men bättring bättring! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0