Dag fem = dålig karaktär

Jaa jag blir så besviken på mig men ändå så blir jag stolt! VARFÖR I HELVETET SKA JAG STRULA TILL DET FÖR MIG??
.
.
Dagen har gått bra! eller jag fick en liten vajs till mellanmålet idag då jag skulle förbereda middagen med att steka två satser pannkaka! och jag är galet svag för just pannkaka! men iaf, jag hade inga problem  med att fixa och dona, men jag har märkt en sak med mig själv, att så fort jag får en motgång eller ett misstag som upprepas så tröttar jag och vill underlätta och bara proppa munnen full med mat!
.
.
så när jag stekte dessa förbannade pannkakor så blev alla en stor jävla klump deg. missbildade pankakor som var feta som en fläskkontlettsbit! sur som ett bi började jag smakprova skiten och fortsatte 4 tuggor tills gubbe fråga vad i helvete jag höll på med! då jag sa att skiten funkar ju inte, då kan jag ju äta den oxå! men så tänkte jag att, om jag kunde äta dessa missbildade pannkakor så kan väl övrig familj det med! det var ju fortfarande mat även om det såg bedrövligt ut. men det slutat iaf med att jag inte åt fler än 4 tuggor pannkaka och att jag fick en kurs hur man steker pannkaka utav min man! TACK! och jag klarade steka fina pannkakor de sista 10 styckena! =)
.
.
I övrigt har dagen gått bra!
.
.
sen måste jag få säga att människor som ni, bla, en som gått ner 22 kg på mindre än två månader! WOW säger jag bara, sånna som ni får mig att vilja fortsätta! att orka!
.
.
men att titta på dessa människor som är med i tvshop, jaa hej och kom och hjälp mig, det är väl reducerat i bildprogram i guess, "34 kg på 3 månader med att träna med detta.." tss.. BULLSHIT!!
.
.
CAMBRIDGE IS FoR REAL!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lessfat

Före jag började trodde jag oxå att Cambridge var bara bullshit och att man går upp allt igen när man slutar. Men tanken är ju att man under kuren skall ändra sitt tankesätt till mat. Såklart man går upp allt igen om man fortsätter som tidigare. jag brukar säga att klarar jag detta så klarar vem som helst! :) Det där med pannkakorna känner jag väl till...ha ha...Min karaktär var = 0 när jag började, ännu är den inte bra men bättre...



Såklart du får länka! Jag skall oxå sätta till dig på min sida. Nu skall vi kämpa!! Kramar!!

2010-04-16 @ 14:27:20
URL: http://mindretjock.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0