DAG FYYYYYRA!!

Whooooa!
.
Ja, eller vad jag nu ska kalla det! Har varit en bra dag, eller tja, eller jag ska inte klaga. men har varit på skansen hela dagen, så dessvärre fick jag bara i mig 2 liter vatten och 2 shake + SHAME ON MEEE!! men blev tyvär att jag smakade fem små pluttiga bitar pannkaka av barnen och två teskedar lasange.
.
.
Nu ska jag komma med en såndär dum undanflykt, men anledningen till att jag JÄMT (jobbigt med typ tvångsmässig tanke) måste smaka är för att när jag inte äter, då ger jag barnen sånt som jag oftast inte skulle äta själv, förutom den pannkakor då. Lasange, ja det är ju klart att jag äter lasange, men jag köper den aldrig på Lidl, Lasange Bolgonese! faktiskt helt okej!
.
.
men där är anledningen till varför! dålig undanflykt men ärlig! även också att jag smakar av för att det inte ska vara för varmt eller för starkt ibland. bättring!
.
.
Men jag måste säga DAGENS HÖJDPUNKT:

Nyss var jag i affären och handlade bullar! Nygräddade bakverk av alla slag.. Det luktade sjukt gott och det saftades i munnen, för några minuter så kändes det som "fan, ett winerbröd. Det kan inte vara såå farligt" jag funderade och funderade i affären och jag började tänka att "då kan jag ta några godisbitar, winerbröd, smörgås om jag ändå skulle förstöra dagen" men när jag gick förbi bakverken igen på väg mot kassan så slog det mig. "smal och snygg i sommar eller äta det här"

.
.
Sen så måste jag erkänna en sak till!!!!!! Jag vägde mig idag!! haha jag lovade ju att inte väga mig förens imorn, jag vet! men nu är det ingen vägning förens på söndag!! HÅRT!!!
.
.
.
Sen så vill jag också utbringa ett tack till Min kära Konsulent som är guld guld guld!
Nämligen så att jag skickade ett sms till henne och skrev. "NU VILL JAG TRÖSTÄTA" då fick jag som svar "Nej nej nej du ska inte äta, du klarar det här" då svarade jag tillbaka "jo nu finns det ingen annan utväg! vagnen har pajat ihop totalt och hur ska jag då kunna rulla fram två barn?" då ringer min konsulent och säger : "du, jag har en dubbelvagn som du kan få låna"
.
.
Jag säger bara!! HON GJORDE MIN DAG BRA IGEN!! Det fanns Ljus!!
.
.
TACK FÖR IDAG!! =)

Kommentarer
Postat av: LivingbyMilla

Hej Mia!

Härlig blogg,skönt att få skriva av sig lite. Men vilken tur att du messade din konsulent.

Vi "ses" på fejjan. =)

Ha det gott!

Camilla

2010-04-14 @ 21:55:12
URL: http://livingbymilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0