DAG SEX!!! Joobbig jobbig!

Ah en mycket jobbig! har varit jobbig hela dagen.. vakna med jobbigt! KUL! Noooo!
.
.
Dagen har iaf gått igenom, jag har en shake kvar och jag har nu druckit 3,5 liter vatten/saft! INTE ILLA! kan ju också tala om att jag börjat dricka en liter vatten och inte bara tre liter saft.  så nu ska jag börja jämna ut saft och vatten. =)
.
.
men mina motgångar har idag varit då jag å min gubbe tjafsa om donken. han ville dit och äta och jag vart sur och sa att han inte fick, då blev han sur. visst visst förstår jag honom att det är jobbigt då jag bestämmer över vad han ska äta, men jag var ju faktiskt med och det är SKIT JOBBIGT att titta på! sen så tjafsa vi ett tag. och vi åkte hem, då vart jag så sur så jag åkte tilbaka och ställde mig i drive-in och så sa jag, "äter du så äter jag" haha usch vilken elak ragata jag är!! men vafaaaan, jag försöker att gå ner och han pratar smaskig mat! AJ AJ AJ!
.
.
han sket i dte och vi åkte hem och jag sov en stund, när jag vakna då ser jag gubben sitta och äta toast!! aaah min mun dreglar!!! "flottiga toast med smällt ost i... MUUUUUUUUUUUUUUUUUMS" jag tänkte fråga om jag fick smaka en tugga men sen så hejdade jag mig och sa nääää.. haha.. för tar jag en tugga så tar jag flera!!!!! jag känner mig själv fööör bra! ;)
.
.
sen kom vi till middagen och jag lagade missbildad ströbrödas torsk med potatis och hollandensås. fisken blev inte genomstekt från början så var tvungen att steka om skiten och då blev det mos! KUL! men det gjorde inget, bara barnen som skulle äta. men jag VAR TVUNGEN ATT SMAKA!!!! haha.. så att det var smak på det och att det var genomstekt. och så hur såsen smakade.. så jag tog tre tuggor där.. *att jag aldrig ska klara den dag utan några testade tuggor* men det räckte med tre tuggor sen var det okej.. lite jobbigt med just såsen, då det kändes som jag skulle kunnat dricka den:P
.
.
sen en sista sak.. jag testade att göra mousse på chokladshaken.. och jag säger bara en ska: FY FAN VAD ÄCKLIGT!!!!! det var det äckligaste jag smakat bland dessa shakear!! jag fick tvinga ner skiten! Iih får tillomed kväljningar nu =) jag hade ett grymt illamående efteråt men det löste jag med att slänga in två mintpastiller i munnen! =)
.
.
så har min dag varit och snart är det dags för sista shaken och lite te sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0