Dag TRE!!

Wooooow!! asså jag tror inte mina sinne ;) jag har klarat dag tre UTAN FUSK! eller okej, jag var tvungen att smaka på en konserverad hel champion som stektes som dottern önskade. var tvungen att smaka om det smakade okej. men det smakade ju SKIT! och  dessutom fick jag ångest efter av att jag smakat den!!! =/
.
.
men men dte är nog ingen större skada skedd! =) men jag måste säga att det gör ont i hjärtat av att inte veta hur mycket man har gått ner. jag är besatt av vågen! MEN jag har LOVAT att inte väga mig förens på TORSDAG!! iih aslåång tid kvar! =)
.
.
men som sagt dagen h3ar gått asbra,  tre liter vatten och tre shake har slunkit ner i min mage! =)
.
.
föresten, kommit på ett problem! Imorn ska jag till skansen för en hel dag, dvs 9- 17,, 18 och jag vettefaan hur jag ska lösa tre liter vatten och tre shake på dessa timmar. eller tjaa.. en liter vatten/saft + en shake på morgonen NO PROB. samma på kvällen NO PROB, men den sista litern och shaken vetefaan hur jag ska få in, pallar verkligen inte att springa på toan en gång i kvarten! :S men det löser nog sig! =)

Kommentarer
Postat av: Kitty

Tjohoooo, va duktig du är. Verkligen! :-)



Tror nog inte det är nån fara med vattnet en dag. Jag brukar dricka rätt mycket mindre om jag ska iväg sådär, man kan ju inte va på toan hela dagen liksom. Drick extra mycket på kvällen så kommer det gå fint.



Heja dig!



Förresten.... fasen va duktig du är som kan undvika vågen. Det hade jag aldrig fixat :-D

2010-04-14 @ 15:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0