Dag TVÅ!

whoooho! STARS HERE I COME!
.
ja, dagens sista shake ska intas nu, har dock blivit lite förskjutet idag, BAD MEE! men var lite svårt att dricka en liter vatten och man inte har toan nära sig inom 10 minuter., men allt vatten är drucket! =)
.
så dagen har gått galant, och jag har trånats efter kebabtallrik.. tanken har flödat om hur gott hade varit och jag tillochmed kände doften av det fastän det inte fanns någon i närheten. det kallar jag inbillning! och vet ni hur jag klarade mig igenom tanken!? Jag tänkte "om två månader så kan jag EVENTUELLT vara 28 kg lättare"  så sa jag för mig själv 100 ggr om.. och tillslut så kändes det som "tja, en kebabtallrik, fine! det slinker ner gott i magen, jag har hela livet på¨mig att äta den där förbannade kebabtallriken sen"
.
.
Kändes skitskönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0