god morgon!

Vilken natt!!!
.
våran hund delat med mamma har fått valpar i natt =) vilken grej och vilket kämpande!
vi 21.30 tiden drog jag till mamma för att hjälpa till att förlösa voffsingen Doris. kl 3.30 kom första bebben, 4.10 kom den andra, 5.02 kom den tredje, 8.42 kom den fjärde och den femte kom strax runt 9. Tyvär överlevde inte den femte stackaren =(
.
så det blev 4 tikar och en hane därav ena tiken dog. =(
.
detta resulterade till att jag varit vaken i princip hela natten och varit dödshungrig! så jag tog tre räkor och knaprade på, men sen började jag må asilla för att jag tycker verkligen inte om räkor. så i desperation så tog jag en bit kokt påskskinka för att ta bort räksmaken. ja. det kanske kallas fusk, men jag var galet hungrig =)
.
.
så vi hoppas att vågen är snäll mot mig imorn! =) och då ska jag också till min konsulent! =) whoohoo! =)
Nu ska första shaken drickas och lite vatten =)

Kommentarer
Postat av: Kitty

Grattis till valparna och va sorgligt att en inte klarade sig :-(

Duktig du är som kämpar på! Såg tidigare inlägg om McDonalds och du, man FÅR vara en bitch när man går på CK ;-)

2010-04-18 @ 15:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0