Min konsulent är GULD VÄRD!!

det ska gudarna veta!
.
.
Världens bästa konsulent och en av de få människor som faktiskt är värd guld!.
.
.
Jag kan faktiskt inte förstå att hon ens orkar kämpa med mig, men hon gör det och det gör att jag få hopp om att jag kan och att någon faktiskt TROR på mig att jag KLARAR DETTA!!
.
.
Var hemma hos min konsulent idag och pratade om mina vardagliga problem om hur mycket ja har att göra och att allt känns piss. och jag förklarade för henne att det bästa vore om jag blev inlagd på sjukan och jag blev serverad "drick det här" "drick det här" "nu ska du dricka det här" osv..  vad skönt att slippa ta ansvaret! och då så sa hon, "då gör jag ett schema som du ska FÖLJA STRIKT" *YES SIR* =)  så nu har jag ett schema som är gjort för mig, för min vardag i en vecka framåt sen ska jag tillbaka igen!
.
.
.
TACK TACK TACK!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0