Tips på mix! =)

Snodde dessa mixade grejjs från en blogg =) Låter ju sjukt gott med MOUSSE!!!!! =)


Läskdrink

Jordgubb: blanda med apelsinläsk (light). 1 portion CK blandas med 1½ dl vatten, fyll på med 2 dl lightläsk. rör om och drick med sugrör.
Choklad+cola: Se hotmama.

Mjukglass
Mixa isbitar med de söta drinkarna, fyll på med lite vatten och mixa till slät konsistens.

Mousse
Vispa ut 1 portion CK med ½-1 dl kallt vatten. Om du inte står på ren kur kan du toppa med keso.

Ej ren kur
Du kan lyxa till CK soppor genom att blanda i räkor, grönsaker, kyckling och keso.
Shakes kan blandas med bår, frukt och saft.

Kommentarer
Postat av: Lessfat

Hittade hit från CK-gruppen på Facebook :) Bra kämpat med vikten!! Själv började jag med CK 22 februari och har hittills gått ner 22 kg. Jag har så enormt dålig karaktär att jag inte kan hålla mig enbart till ren kur men jag försöker mitt bästa mellan varven :)



Lycka till!! Kram!

2010-04-15 @ 17:27:52
URL: http://mindretjock.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0