V.2 dag tre!

detta går sjukt bra. MEN... det finns alltid ett MEN!
.
.
Det är nämligen såhär att jag lovade sista dagen på vecka ett, att jag skulle inte ens smakprova på hela veckan,. inte en enda tugga skulle slinka in i min mun..  och som belöning skulle jag få ett biobesök nästa vecka.
.
.
MEN MEN MEN idag så köpte jag en sushilåda till mina två smååpluttar och de åt men inte allt. och jag tänkte bara "ah jag kan inte slänga så dyr mat, jag måste äta upp det.. jag kan inte slänga det" men NEJ JAG ÅT INTE UPP DET, men jag kände att jag var tvungen att smaka en pytteliten bit av laxen, typ storlek på 5x5 mm stor =)
.
Var ju inte så farligt, men jag bröt mitt löfte om att inte ta en enda tugga!
.
.
Allt känns iaf jättebra, första veckan var BEDRÖVLIG men nu går det bra bra.. dock har jag ibland småsug efter mat, men hanterbart, och det kan fortfarande vara lite jobbigt att sitta i en grupp och titta på när andra äter, dock inte under fika på cafe.
.
.
Men allt rullar på och dagens vikt var 87,7 kg.. GISSA OM JAG HAFT ETT LEENDE PÅ LÄPPARNA HEEEEELA DAGEN!!! =)

Kommentarer
Postat av: Kitty

Men heja dig! Du är ju otroligt duktig. Jättekul :-)

2010-04-20 @ 23:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0