Vecka 2 och dag 14!

jag ändrar ränknesätten. Jag skriver vilken vecka jag ligger på och vilken dag det är sammanlagt! enklare så! =)
.
.
TYVÄR TYVÄR så fuskade jag igår. tråkigt men sant! ÄRLIGT om inte=), det blev iaf en liten tallrik med kycklinfilé, potatiskroketter och bea-sås.  men men.. SYNDEN STRAFFAR SIG SJÄLV! och jag fick vad jag förtjänade.. känns inte som om jag vill göra om det! det var lite jobbigt att börja idag igen.. men gick jättebra. dock är jag sjukt trött på dessa söta snuskiga choklad.. jag får för mig att den ger mig större hål i tänderna än vad jag redan har :/
.
.
INBILLNING KAN MAN DÖ AV!!!
.
.
;P, men nu är det hårt igen, kan oxå tillägga att jag haft en del svimningskänsla till och från, så känns som det försvunnit för ett tag nu när jag ätit.  men nu är det hååååååååårda bud!
.
.
dock fick jag som straff av min konsulent att bara väga mig på söndag nu.. men TYVÄR måste jag väga mig imorn, för jag skriver ju upp varje söndag min vikt samt att jag mäter mig. såå jag måste väga imorn.. känns som om jag inte vill.. haha vågen kommer att göra mig besviken!!!! *hoppas inte*
.
.
aaaah nu börjar dom prata kaffe på tvn.. nu vart jag sugen. och ashunrig är jag med.. så dags att äta ;)
.
.
Felåt at ja icke skriva så ofta:P
.
.
.
.
FÖRESTEN, dags för en ny bild kanske????? IMORN??? om jag kommer ihåg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0