vecka 2 och dag 4!

halloj! jag har verkligen inte orkat att öppna min dator och skriva inlägg.. jag är helt slut på dagarna och fryser som en gnuu på kvällarna!!! uh jag blir galen!!
.
.
jag kan då tala om att både igår och idag har jag haft riktiga pissdagar, jag har varit sååå sugen på pizza!! usch usch usch..  idag har jag varit sååå sugen på.. hum nu kommer jag inte på men typ något som. "jaha, var du inte sugen på något annat.." hehe..  just nu läste jag om att det finns en laktrisfestival i stan..haha det verkade lovande och jag blev sugen på laktrisfisk =) MUMS!
.
.
jag ska erkänna att det var nära att jag köpte pizza igår.. inte för att jag hade orkat att gå ut.. men hade jag orkat så hade jag gått ut!! =) men i didnt!!!
.
.
JAG ÄR SÅ STOLT ATT JAG HAR SNART KLARAT 2 VECKOR UTAN FUUUUUUUUUUUUUUUUUSK!!!!!! *klappar händerna*
.
.
igår kan jag oxå tala om att vågen gjorde mig ledsen, jag gick upp från 87,7 till 88,5 och jag kände bara hur jävla dåligt jag mådde pga det, men idag så kändes det som jag var tvungen att väga mig för att kolla så att det går åt rätt håll.. och javisst.. 87,5 KG!!!
.
.
HELT AMAZING!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0