Vecka 2 och dag TVÅ =)

Det går lättare och lättare må jag säga!
.
.
Dagens problematik; vi var på picknick i aspuddsparken och innan dess stekte jag korv och jag bara kände för att smaka.. men icke sa nicke.. jag skit it =) sen så på kvällen har jag lagat MITT LIVS FÖRSTA UNGSTEKT FALUKORV!!! och den såg god ut!! =) mums! men jag smakade inte, tyvär så var jag tvungen att doppa mitt lillfinger för att känna så inte tomatkrossen var för salt;) haha men dte räknar jag inte som fusk, det var ju max en 30;dels kryddmått! hahah.. kan ju knappats ha förstört något!
.
.
Men i övrigt har jag druckit tre liter dricka och 3 drinkar! BRA MIA!! Jag är såå stolt över mig själv!!!!  *klappar på axeln*
.
.
Nu ska jag sova =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0