VECKA TVÅ, DAG ETT!!! :P

whoohooO!!!!!! Kan fan inte fatta det, jag har klarat en HEL VECKA UTAN ATT ÄTA EN MÅLTID!! jag är STOLT!!!! =)
.
.
Kitty: tack för kommentaren, det känns faktiskt som om man är en bitch mer ån 100 % av tiden, men som du säger, MAN FÅR DET NU!! =) tär på krafterna =)
.
.
Dagen har gått galant! jag blir så stolt när jag klarar av saker och som min konsulent säger "det blir lättare med tiden" jo jag känner det.. jag "ältar" faktiskt inte saker och ting.. i veckan så kunde jag tänka på mina val hela dagen, men nu så är det som  att när situationen är över så är valet borta. känns super.
.
.
Idag har jag varit på skansen med mina två små underbara barn =) superkul, vi hade picknick med blå tjockpannkaka och det var lite kämpigt att mata den yngsta och hela tiden plågas av att jag faktiskt kan stoppa en bit i munnen. MEN NEJ TACK!!!!
.
.
Igår när jag bakade pannkakan så åt jag en liten bit började med att jag smakprovade två tre ggr, men sen så kunde jag inte hålla mig så tog en liten bit.. MEN VILKEN ÅNGEST.. sen efter det så hade jag lovat sedan en vecka tillbaka en polare att jag skulle baka min kladdkaka utan ägg.. så jag gjorde det för att ett löfte bryter man ju inte..  och resulterade att jag slicka skålen plus smakade en bit, och usch usch usch vad jag mådde illa.. den var sååå söööt.. och så äckligt det var!! IH!! NO NO NO BIG NO!!!! men det var inga problem att inte äta kladdkakan idag, för den var inte god i min mening just nu. <Sköönt =)
.
.
efter skansen så åkte jag hem till min konsulent och visade upp mig;) barnen lekte med hennes barn.. superbra! jag fick mycket beröm och det känns som jag faktiskt varit väldigt duktig i veckan även om jag haft några "despyter"  (säger man så?) men en dag klarad och jag är nu sammanlagt  11.5 kg lättare och 37 cm mindre runt i kroppen! =)
.
.
Dagens vikt: 89,1 kg = -11,5
Midja(navel) 102 cm =  -12 cm
Överarm Hö 33,4 cm = -2 cm
underarm Hö 27,5 cm = -2 cm
Lår Hö          68,5 cm = -1,5 cm
Vad Hö         42 cm = -1,5 cm
Hals             37 cm = -2 cm
Handled Hö   18 cm = +/- 0 cm
Fotled Hö      24 cm = +/- 0 cm
Knäskål Hö   40,5 cm = -3 cm
Bröst           111 cm = -8 cm
Under Bröst  95 cm = -5 cm

Kommentarer
Postat av: Lessfat

Grattis till viktminskingen! Du är jätteduktig som klarat av en hel vecka utan mat!! Själv har jag småätit lite nu och då, suck. Så jävla svårt att hålla fokus!

2010-04-19 @ 16:36:16
URL: http://mindretjock.blogspot.com
Postat av: Christine

Du är superduktig!!

2010-04-19 @ 21:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0