Vilken dag! =)

Ja, En STJÄRNA för mig!
.
en shake kvar och allt vatten är drucket! *high five*
.
.
så kl 20:00 blir det en sista shake och vid 21 är det dags för Te =) jag är helt klart imponerad av mig själv att jag faktiskt klarar av detta och idag UTAN problem.
.
Idag har jag tackar nej till två festligheter som händer i helgen och jag är grymt stolt över det! =) dessutom lagade jag mat till barnen UTAN att bli besatt av maten =) *stolt*  men jag ska inte ljuga, jag var tvungen att smaka den konstiga kycklingkorven jag köpte för en billig peng, så kändes som om jag var tvungen att pröva om den var okej att äta för barnen så den inte var stark eller vedervärdig =) det blev en pyttekorvbit på 1/2 cm storlek. Inget att bråka om hoppas jag! =)
.
.
men jag måste bara få säga.. FAN VAD JAG PINKAR!! haha jag gör inget annat än dricker och pinkar! =) men Ut med slaggen..  Ut med det! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0