Dag 13, 14, 15 och 16!!

usch, många dagar har gått i spillo och jag är ur balans!
.
.
Illamåendet och huvudvärken dödar mig, men jag ska gå emot det och köra ändå.. jag fick en liten gnutta tävlingsinstinkt.. nämligen så att mina kusiner ska börja på alljevo.. och då kan ju inte jag ligga kvar här...
.
.
sen så har jag inte titlen "tjockisen i familjen" för den har min bror och min kusin tagit över som pluffsade till sig rejält nu i sommar! :D
.
.
såå.. dags att prejja i sig en chokladshake.. och sen LEE!!
.
.
.föresten.. vågen visade på dag 12. .. 91.1 kg! =) såå jag är nära att spräcka den där fula nian, även om den är ett favoritnummer..! men om jag då kommer ner på 6 någonting.. då är det en uppocknetvänd nia.. och den är ju lika fin. så även det är en favoritsiffra..  och sen så är 3.an min favoritsiffra. så om vi leker med tankarna och tänker oss att om 3 månader... så har jag gått ner 30 kg.. dvs en hel del LYCKA!
.
.
höres sen!
.
.
Tack för alla som läser, peppar och tror på mig.. jag är ett hopplöst fall, och jag verkligen inte förstå hur ni klarar er så¨lätt.. detta är ett helt mega problem för mig.. MEN JAG SKA LYCKAS!!!! så är det...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0