Jag vill jag vill jag vill...

Varför går det inte... ???
.
.
Jag har "börjat" hettsäta.. men det har inte börjat.. bara det att jag inte märkt av det förut... Jag är rastlös JÄMT och jag bara lider lider och lider... jag har ringt till läkaren idag och bett om att få börja på skitmedicinen igen.. just för att sluta hettsäta... det var det positiva med medicinen, jag var inte speciellt hungrig.
.
.
Dock var det negativa att jag hade jämt ont i magen.. sket diaree, ständigt illamående.. rastlöshet..huvudvärk, ljuskänslig till tusen.. tjaa.. den negativa listan kan göras långt.. tyvär.,.. så trött på att vara något som jag inte kan kontrollera själv...!!!
..
.
Iaf, min killpolare hade gått ner till 84.8 kg.. från 90.. JAG KÄNNER MIG STRESSAD!!!
.
.
Men jag kan glädja er med att JAG SKA PÅ VATTENGYMPA IMORN!!! =) Naajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0