Jag har tänkt till..

i och med att jag inte har börjat än, så tånkte jag såhär.. det är ju bara två dagar kvar tills jag ska åka.. och då kände jag att det är onödigt att börja nu i två dagar och sen avbryta mit emellan ketos och svält.. såå då väntar jag tlls på måndag istället!

för om jag börjar nu, så går jag med all sannolikhet UPP ALLT i helgen då jag kommer rick ai två dagar i rad samt äta mat..


så nu vet ni det! sen på måndag är det fit for fight!

Men jag kan säga en sak,, jag började idag med en shake, och sne vi lunchen skulle jag ta en till.. och så slog dte mig.. att jag slösar bara mina påsar på någon som jag äter upp nu i helgen. så jag tänkte göra en "mindre ätar dagar" istället.. jag behöver ju inte gluffsa i mig maten!!! =)


Kommentarer
Postat av: Linda

låter som en bra idé!

På måndag hejjar jag på dej!!

2010-01-06 @ 20:42:22
URL: http://flowerlowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0