Kryssningen=)

Hahah. var på kryssning i helgen. BARNFRITT!! såå skönt! men gick helt galet till! =)
det var jag och johan samt 6 personer till =) mycket skojj.. och mycket lyckad. sist jag åkte kryssning vart pannkaka men denna blev WOOOW! =)


Vi drog i fredags eftermiddag till helsingfors, och mamma var snäll nog att vara barnvakt! =) så det blev galet kul redan på fredag kväll.. lördag kväll blev ännu roligare.. =) så rolig att jag MÅDDE SKIT hela söndagen samt måndagen!! =)

hehe så har lidit i två dagar! =) men nu är jag något normal iaf ;)


Så tyvär började jag inte igår på måndagen pga att jag mååådde så sjukt dåligt!! Iih!!!
Men idag är jag på banan.. ska strax dricka min andra drink =) och en burk bubbelvatten! =) hihi


=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0